Loggar

Blä, blä, blä, perkele och blä!!!
Jag kom just på att jag måste skriva 5, fattar ni 5 loggar till svenskan!!!!! Och man måste typ skriva 4 f****** sidor för att få MVG! Men jag kommer inte satsa på MVG, nej leute, nej...utan jag nöjer mej faktistk med ett G.
Så, jag måste typ nu börja med mina 5 loggar som ska vara klara tills på fredag. Och sen så kom jag just nu på att jag har ett musik projekt också. Som jag tror ska vara klart tills på torsdag...Jag har inte ens börjat. Jag har faktiskt nada aning om vad man ska skriva om heller. Jag dör. Dör.Dööööör...!
Snart börjar seriösa planer på att vara "sjuk" en dag och bara försöka göra klart allt. Men nu måste man kämpa! yääj, det äger jag ju på...



och juste, det är November! Holy mama vad allt går fort...men kan det inte bara gå lite lite fortare så att vi kan få jullov snart också :) Det vore ju grädden på moset XD haha, det där utrycket är verkligen fult!

Kommentarer
Postat av: klara

ja :D haha jag funderar också på att vara "sjuk" en dag ;p

2008-11-01 @ 17:50:30
URL: http://jagochklara.blogg.se/
Postat av: Anonym

man behöver inte skriva 4 sidor för att få mvg, det rcäker med 2

2008-11-04 @ 22:22:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0