hiphop-dudes

oooh, inte visste jag att min pappa var en hiphop-dude!!!! haha. Han kommer hem och säger "är det okej om jag får spela lite musik?" och självklart svarar jag "ja, visst" och han sätter på värsta hiphop skivan på verkligen hööög volym! Hela huset dunkar! haha! Och sen kommer min kusin nerrusande för trappan och ba "wooooooh!" min kusin, han är verkligen en hiphop-dude däremot ;)

när vi endå snackar om hiphop, så måste jag säga att Lil Wayne är väll endå den ballaste hiphop-snubben?
Jag tycker han är fett cool! Och hans röst har ett coolt sound ;)


Kommentarer
Postat av: Leonita

Jag själv är en hiphopare.. Eller aa, klär mig i alldeles för stora kläder och så lyssnar jag mycket på Hiphop.. Men TH mest då. ;-)

2008-11-28 @ 23:50:07
URL: http://leonitaegzona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0