happy!

ååh, jag är så glad!!! Ni vet väll att dom ändrat åldersgränsen till fan-partyt!? Jo, det har dom iaf. Och jag har fått min pappa att godkänna att jag (lr ja, han) kan vara med och tävla!!! Men jag måste vänta tills han kommer tillbaka igen. Okej, jag vet att det är en chans på miljonen att vinna, men är man med och tävlar känns det iaf att man har någon chans. Och babes, that's wonderful!!! :D

Lyckades ladda upp mina bilder på data iaf! Danke, Sam jag älskar dej! :) höhö

Här är den dimmiga morgonen iaf, ush lite skäry...





ja, jag blev nästan rädd! XD

och bara så ni vet så ska jag och Sanna gifta oss på söndag i cybertown. Välkomman om ni vill!! XD

Kommentarer
Postat av: vilma

fina bilder? använder du systenkamera? :)

2008-11-05 @ 19:55:01
URL: http://viilma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0