haha

Ibland behöver man lite garv för att må bra. Ett litet haha från sin mun..XD Yes, människor! Ett bra botemedel mot trötthet är 1, 2, 3 skratt! Jaaao. Och ett skratt fick man tillexempelt idag, i skolan när Linnéa kom fram och sa det tyska "s"-ordet. Eller ska man vara ärlig, så garvar jag åt typ allt. Allt tråkigt och allt som är menat att de ska vara kul. Jag måste klargöra en sak, jag har dålig humor. Dålig som in i helvete! Och det tycker faktiskt andra människor också, för dom har sagt det. De va tillexempelt en kille i våran klass som fråga "vilka är det som ahr sämst humor? Jo, Linnéa och Linnéa!" mohaha! Så det är bevisat, Linnéor har dålig humor.
Men jag har råkat hitta vänner, där alla har dålig humor dom me.

Okej, stopp ett tag! Vafan är det här för inlägg? Jag har börjat dilla om humor...!!! Hallå, frågetecken. De va de inte alls meningen att jag skulle skriva om! Och bara för de så har jag glömt bort vad jag egentligen skulle skriva...bajsiga mej! Att man alltid ska börja skriva annat superonödigt. Aja, vem bryr sej! ;)

Har problem att ladda upp bilder, så vi får nöja oss emd en liten Tomi. Fast det är ju inte alls illa det!! :D


Kommentarer
Postat av: klara

haha ja ;) JA FÖR TUSAN! xD för nu har ju jag ställt in mig på att få sitta och gråta glädjetårar på torsdag, och då finns det inget annat alternativ :D

2008-11-03 @ 21:44:51
URL: http://jagochklara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0