Fredag

Hej bloggen!

Altt bra? Jag mår helt okej. Eller jo, jag mår bra men jag känner mej....asså liksom dålig...Allt känns bara jobbigt. Men jag har positiva tankar! Nu ska man skratta och vara glad! :D Precis!
Och tänk, bara täänk om man hade vunnit biljetter till fan-partyt på söndag, då hade man liksom åkt imorrn! Fatta vad underbart det hade varit! Men nu är ju läget så att man inte vann...tyvärr, då..Fast "Caught on camera" DVDn kommer ju om typ 9 dagar och om 2 veckor är det Idol-final, så man har andra små saker att se fram emot, :)

Jag och Linnéa :) (ja, vi heter båda Linnéa)


Förresten så köpte jag min färg idag, så antingen idag eller typ någon gång nu i helgen ska håret färgas!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jadu, det tycker jag med!! :D och så tycker jag att din msn ska funka xD

2008-11-28 @ 16:31:09
URL: http://hannats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0