Flumm

Asså jag suger verkligen på att komma på rubriker! Och sen så vet jag inte heller vad jag ska skriva om. Men jag vill liksom skriva någpt, så då blir det bara något ord som jag väljer som rubrik och så där. Hoppas ni kan sätta er in i min situation och liksom känna den feelingen som jag känner...get it? (; haha. Om ni inte förstod, så ska ni inte ta det seriöst helt enkelt.
Ja, vad kan man berätta då? Jo att jag har lekt (haha, jo det är sant!) med min kusin och lillebror. Värsta smartis gamet och jag var ju såklart bäst och ägde alla! (i mina drömmar) Men det var skitkul!


Kommentarer
Postat av: Joana Filipa

I'm from Portugal =)

2008-11-19 @ 17:22:50
URL: http://ju-filipa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0