Drar typ nu

Ja, nu ska jag snart åka iväg till Alice då :) Hon hörde av sej! XD haha


Och sen måste jag bara berätta hur himla otroligt fina mina killar är! (alltså TH) Dom donerar deras nya DVD och Bill donerar hans ring han hade under typ hela Europa turnén och är värd typ 4000 euros till välgörenhet! Jag blev faktistk tårögd när jag läste detta och såg videon på THF...jag lovar! Och jag vet att jag låter som värsta mesen, men det är sant...Dom är så fina och dom skyltar inte om det som andra kändisar gör liksom.
"We hope it will help at leas one child" <3333

           

Kommentarer
Postat av: Tokio Hotel Albania

Hej!



Är du ett stort Tokio Hotel fan? Bli medlem då på vårt albanska forum (forumet är på engelska)! Vi behöver allt fler medlemar vi kan få! Bli gärna medlem.. vi skulle verkligen uppskattat detta!



...för TH's skull? ;-)...

2008-11-22 @ 17:29:34
URL: http://tokiohotelalbania.forumotion.com
Postat av: klara

jag vet, dreggelvarning!!! <3 haha ja, det var väl kul för honom xD

2008-11-22 @ 18:00:37
URL: http://jagochklara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0