Äntligen!!!

Hej igen bloggen, på riktigt!

Från en data! Yes, nu funkar allt. Vad glad man blir! :D
Har just kommit in från n liten tur med min vovvis. Nu sitter min bror och spanar in "Taxi"..vilken liten mupp han är, jag vet. Ska snart draga iväg till mina kusiner. Man ska inte klaga, men jag hade hellre valt att göra något annat denna kväll, men min papap typ tvingar mej.. :(
Men det kanske är bra att jag hänger me, om jag ska försöka övertala honom om en piercing inna  mamma kommer hem.  Ni vet, det gäller att va smart ;)

Och, torsdags EMA...Tokio Hotel vann Headliner!!! Jag sa ju att dom skulle vinna, va, vaa!!?!? :D Sekunderna innan dom presenterade vinanren banka mitt hjärta så hårt att jag trodde det skulel explodera. Jag va så sjukt nervös!! Men dom vann!!!! :D Dom vann!!!!! Och jag skrek och hoppa och grina, ja  det gjorde jag! Vilken underbar kväll det va! :D


Kommentarer
Postat av: klara

ja, egentligen visst man ju det, men man blev så jävla lycklig iaf! :D <3<3<3

2008-11-08 @ 16:18:17
URL: http://jagochklara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0