Tuesday (;

God morgon bloggen!!!  Är allt bra med er?? Jag hoppas det iaf! Jag mår stråålande, efter att typ ha dansat loss till TH, denna morgon..=P haha. Asså, fan vad dom äger!!! =D
Idag hade jag verkligen klädproblem!!! Måste nog ta och rensa min garderob också. Den är typ överfull, men jag vägrar typ använda någonting därinne..lite synd kanske? aja, men idag vill jag, jag ska köpa någonting!!! Har tänkt på ett typ "I love sailors" linne, och typ någon tee, båda från Gina (: (synd att det inte fanns någon "I love Tom Kaulitz" linne... ;P hihi)

Idag är det usual day, hela veckan är vanlig. Ush!! Men det är ju niceit väder, så man blir ju rätt glad endå. Tro vi kommer få 'revision test' till matteprovet på fredag. Asså jag måste verkligen plugga till det!!! Om jag får bra betyg på detta prov, komemr nog TH konserten vara lite, lite närmare =D Jag kommer plugga som faaan!!!!!

Nu måste jag ner och ge Tuffe lite mat!!

Puss puss!
/Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0