Tokio Hotel <333

Jag trodde seriöst aldrig att dessa ord skulle komma ur min mun. Att jag skulle tycka som jag tycker just nu... Jag trodde aldrig, aldrig, aldrig att jag skulle kunna säga " Jag Älskar Tokio Hotel" Men det gör jag. Och jag vet inte hur jag gör det, men dom senaste dagarna har jag inte kunnat sluta tänka på dom. Alla deras underbara låtar (som jag hört) surrar runt i min lilla skalle hela tiden!!! Jag kan inte sluta tänka på Tom Kaulitz! Jag är typ helt besatt av dom, jag Älskar dom!!! Jag grät typ när jag hörde deras låt Hilf mir fliegen , jag är helt enkelt fångad i denna underbara Tokio Hotel fälla (eller vad man kan kalla det :) ) 

Jag säger bara, Tokio Hotel für immer!

image239

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0