SÖndag

Guten morgon! =P

Jag har nyss vaknat. Jag drömde en riktigt konstig dröm, som jag verkligen var "inne" i. Vårat badrumm svämma typ över, och jag kunde inte öppna mina ögon när jag skulle skölja bort min ansiktrengöring eller nåt..och sen kom det massa skumma människor och började bygga på vårat hus. Och mitt i allt ihop, så kom Tom Kaulitz och försökte rädda mej från något.. =P
Och sen knackade min lillebror på dörren och sa: "Våra kusiner kommer vid elva och klockan är 20  i"
Så, det var bara att hoppa upp som en spjut och börja fixa mej.

Och nu så sitter jag här, trött som fasen men faktiskt så mår jag mycket bättre idag än igår. Ska snart käka lite "frukost", min farmor stack ner till ICA för att köpa winerbröd, så det blir nog min frukost idag.

Och sen så MÅSTE jag ute i denna underbara sol!!

Och det ska ni också!
Kram
/Linnéa

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ha en bra dag :)

2008-05-25 @ 10:58:02
URL: http://wlisa.blogg.se
Postat av: Ann

Haha, jo vars men risken är ju stor att folk i europa tror att alla svenska personer är som han!
Haha men han är bara för SKÖN!

2008-05-25 @ 12:50:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0