Regn liksom!!??

Hallojsan!!

Har pecis kommit hem. Riktigt skönt, måste jag säga. Jag skulle egentligen vara hemma mycket tidigare, men vi var i hemkunskapen och bakade paj på franskan, så vi drog över lite (mycket) på tiden. Men det var bara bra, för nu har vi fått sovmorgon på måndag! =D Och pajen, som jag LM och Emma gjorde...den blev Delikat!!! =P Verkligen riktigt bra! Kan inte fatta att den verkligen blev så bra! Är riktigt stolt! (fast jag typ bara gjorde salladen..)

Sen drabbades vi alla av en liten regnskur. Jag som hade leggings och bara en cardigan frös ihjäl! Trodde faktiskt det skulle bli fint hela dagen, men tydligen icke, icke.. Men nu har det ju blivigt fint igen. Riktiga humörsvängningar vädret har idag då.. =P

I morse:
image320

I eftemiddags:
image319

Aja, nu sitter jag här hemma iaf och fryser av mej. Har spanat in en jätteshnygg tröja som jag Vill ha!! Det är en "Bill Kaulitz tröja" och jag måste bara ha den!! får tjata lite på mor min, så kanske..kanske..haha.
På utbuggnaden av huset har det inte hänt så himla mycket förändringar. Balkongen är fortfarande borta, och nästan inget mer har hänt (vad jag kan se iaf).

Pussar och kramar!
/Linnéa

Kommentarer
Postat av: camilla

det suger verkligen :S

2008-05-23 @ 00:16:37
URL: http://camillajarvas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0