Proppmätt

Hejsan!

Har precis kommit hem från donken och är proppmätt! Provade den nya "snack wrap" och den var faktiskt rätt smarrig! Den får en 4, av 5! =P haha

Ikväll blir det att hänga framför TV:n, dårrå. Först "Sanningens Ögonblick", som är så jättejättekul! Varför vet jag egentligen inte. Att folk avslöjar sina secrets i TV, för hela Sverige som egentligen är rätt sjukt..men det är ju sånt man gillar! =D
Och sen har vi ju mitt nästan favvo program (desperete housewives komemr alltid förbli bäst) , "Dirty Sexy Money"! Det är så sjuukt bra! Me love it! (;

Nu vet jag inte vad jag ska göra..haha, men puss på er!

Kommentarer
Postat av: @llis

Sanningens Ögonblick, måste känna pinsam att sanning kommer fram på TV.. kan du tänak dej att vara med på programmet?

2008-05-23 @ 12:07:53
URL: http://luz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0