Packat och klart

Nu har jag packat klart allt. Det tog egentligen lite mer tid än vad det egentligen borde ha gjort, men ni vet när man håller på och packar, så kommer det ju massa annat i "vägen"
Är iaf klar, och ska helt ärligt snart ha planer på att dra mej till sängs. Klockan 5 imorgon sjunger Bill Kaulitz "Durch den monsun" och då är det dags att vakna! (; (alltså min mobil signal till väckarklocka..=p)

image363

Får se hur det blir med bloggningen när jag är på Åland. Jag ska iaf försöka få in Minst ett inlägg varje dag, via internet på mobilen. Vet bara inte hur man infogar bilder där, men alla bilder får då vänta tills jag kommer hem!

Ni får ha en underbar vecka, och ta hand om er!

Pussar och stora kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0