På annan dator

Tjeena tjena!!

Sitter här och bloggar på pappas laptop, fett skönt det är med laptoppar asså!!! Önskar jag ägde en helt egen, men tyvärr nej...
Har tjatat som, jag vet inte vad på att på se Tokio Hotel i Tyskland eller Nederländerna nu i sommar. Det är fortfarande ett Stort KANSKE, men jag hoppas så otroligt mycket! Asså om jag skulle få se dom, asså shiiiat vad jag skulle bli överlycklig, jag skulle bli helt, ja, det går inte att förklara, men helt IIIIIHHHHH!!! =P haha. Men det är redan bestämt att jag ska se dom i Sverige nästa år, asså det är det!!!! För det är ju absolut ett Måste!!!! =D

Aja, jag kanske ska sluta babbla om TH nu, men det är jävligt svårt!!! För dom har en väldigt stor betydelse för mej :) men, nu ska jag försöka snacka om nåt annat...försöka!! =P

(asså det går tyvärr inte att ladda upp bilder på den här datan, för tillfället... :( I'm sorry!!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0