Onsdag

God morgon!

Vilken (inte) härlig morgon att vakna upp till. Jag vaknade nämligen trött (som vanligt), ont i halsen och i kroppen. Men trots detta ska jag ändå snart ge mej av till skolan... Fast inom mej skriker det "vill inte!" haha.
Får se vad jag orkar idag, kanske går hem lr nåt. Dansen är tveksam om jag orkar just nu, min lärare kommer flippa ur om jag inte kommer. Men jag bryr mej faktiskt nada! :-P

Såg ni Gossip Girl igår då? Självklart gjorde jag det! Har saknat det enda sen det sluta :-)

Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan :)
hoppas allt är bra
och godmorgon
:)hehe
har en tävling från aromia.se du kanske vill delta i.hade varit kul :)
och en annan sak.
min hund deltar i en tävling i en tidning.
kan du kanske lägga en röst på henne om du tkr hon är söt :)?hon är hund nr 2 man röstar på
se länk på bloggen
www.enlitentax.blogg.se

2008-05-21 @ 07:55:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0