Nästan tömt nu..

Tjena!

Idag har det varit väldigt dålig uppdatering, och jag ber om ursäkt för det. Men som ni vet har jag tömt både mitt rum och min brors rum (han har verkligen mycket saker..=P). Är inte helt klar med mitt rum, har en byrå, spegel och bamsebigga högtalare kvar. Men jag behöver lite hjälp med att flytta dom, så det får jag ta lite senare..

Har också bytt miljö! (; Flyttade just datan ner till vardagsrummet. Ni vet, lite omväxling..haha, nej men datarummet är fullt med massa flyttkartonger, och jag kan inte leva utan datan (haha..) så den fick flytta ner. Men et går väll bra det också?? Ja, det får gå iaf.

image314

Ush, mitt rum ser faktiskt väldigt romt ut..väggarna helt tomma och sådär. Men snart, alldelles snart kommer jag få ett nytt och fint litet rum =D thihi..

Kramisar

Kommentarer
Postat av: Camilla

Nej precis, bara för att Bill har svart hår så betyder inte det att dem gör Emo-musik. Men folk verkar ha behov av att skylla sådana här saker på någonting :/ tyvärr på fel grej liksom. :(

2008-05-18 @ 19:40:53
URL: http://camillajarvas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0