Mattedagen

Hej!

Hemma, hemma, hemma! Guuu va skönt! Vet inte varför, men jag var jättejätte trött på bussen hem idag. Lyssnade på THs "Scream" och höll ändå på att somna. Men det var ju mattedag idag, så egentligen hade jag typ haft gympa just nu. Så man tackar.

Hela dagen var faktiskt helt OK. Det började med en liten tipspromenad, och belive it or not men det var om Matte!!! =P haha. Det va massa matte frågor. Skit jobbigt. Jag och Sanna gissade mest, och skrev av Emma som är mycket smart (:
Sen fick vi se en väldigt knäpp film om talet 1 och 0. Asså filmen var verkligen flummig! Det började med typ en gubbe som jagade bort små symboler som såg ut som trianglar med en käpp..=P
Och sen slutade dagen med att vi fick ett mattehäfte som vi skulle arbeta med. Det var det värsta! Men nu så är jag hemma och kanske borde fixa mej lite till ikväll.

image302
Alla är vi knäppa..jag står där längst bak med heta putande läppar..not..(;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0