Lördag

Guten morgen!

Ännu en dag med strålande sunshine och det gör mej så happy, happy! Idag har jag dansuppvisning..något som jag inte visste om förren igår då Sanna och LM sa det till mej, så vi får se hur det går idag. Inte bra tror jag, men, men..=P
Klockan 1 ska jag vara där, och hela uppvisningen börjar 4 så jag har iaf 3 timmar på mej att öva.
VI får se om det blir några fina bilder därifrån sen dårrå (;

Är bara tvungen att visa er min fina utsikt som jag har utanför mitt fönster just nu:
image383

Mysigt va? Man får verkligen en trevlig känsla av att se detta..=P

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hoppad du får en bra lördag! :)

2008-05-31 @ 10:55:04
URL: http://wlisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0