Lördag

God morgon!

Hoppas att ni ala mår toppenbra! Själv vaknade jag nyss, och kände mej förkyld.. nich gut!! Jag som ska till Åland om 3 dagar! Jag får inte bli sjuk, det får inte hända. Men det kommer nog gå bra.

Solsken idag! =D Det är iaf bra. På helgerna blir det ju nästan alltid bra väder, men när det är skoldags så kommer regnet, haha.

Ska försöka hitta något att käka, och sen kanske njuta lite av the sunshine. Sen måste jag jobba! Pappa har gett mej ett "jobb" som är värt 500 spänn! (; Självklart ska jag då göra det, hehe.

Take care!
/Linnéa


Kommentarer
Postat av: Maria

Jag vet inte, men det var inte alls längesen den hade premiär i London. Hör gärna av dig om du hör någor.

2008-05-24 @ 12:15:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0