Lite foton

Har ju som sagt varit hemma hela dagen, och är det ju fortfarande =P Och helt ärligt så är det väldigt booring! Därför har jag varit ute i the vilda och tagit lite pics' (jag har verkligen haft det väldigt trist=P), mest på lilla Tuffe dårrå, men men..

image289image290
image291image292




Haha, bläddrade igenom mina bilder och hittade en lite flummig bild på Atosa..hon kanske inte vill att jag visar den, så därför har jag gjort den minimal (:

                                                                            image293 
                      hahh, hon har typ nån hatt eller sjal eller nåt på sitt head =P Flummy! (;

Kommentarer
Postat av: Sanna

Gud vad söt! Är det din hund?

2008-05-13 @ 19:10:01
URL: http://Zannaas.blogg.se
Postat av: linn

tack gör kommentaren i bloggen;).
vilken söt hund du har;)!
ha en bra dag!/Linn

2008-05-13 @ 23:05:52
URL: http://linnsdays.se
Postat av: özzi

aaaah , ja vill oxå ha en såååån

2008-05-14 @ 07:05:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0