Linnéa-Dagen

God morgon!

Idag är det ännu en dag..=P haha. Och jag är hemma, igen (: Ville faktiskt traska iväg till skolan idag, för att inte missa saker och så, men jag va faktiskt Tvungen att stanna hemma med valpen. Vilken stil, va? =P Men men, alltid skönt med lediga dagar. Imorrn är det iaf tillbaka till verkligheten, och då ska vi till tingrätten..ni vet det där jag gjorde..haha, nääe, såklart jag inte gjort något. Det ingår typ i 7ans läroplan (?) att man ska kolla på en rättegång, så imorrn bär det av! (; Skojjigt, tror jag.

Vaknade (eller blev väckt!) imorse och va jättejätte trött, och tvungen att gå ut med hunden som bara rullade sej i massa sand och kuta iväg ut på gatan. Vilken underbar morgon jag haft, inte sant? =P Naaj, inte riktigt.
Men vet ni, idag är det den 13 maj och Linnea-Dagen (: Alltså har lilla jag namnsdag idag.
Så Grattis på mej och alla andra heta små Linneor i Sverige!! Pussar till er! (;

Nu ska jag nog ner och kolla lite på TV. Får se vad det finns att kolla på (:

Kramar!
/Linnéa

Kommentarer
Postat av: olli

grattis grattis=D

2008-05-13 @ 11:36:10
URL: http://diciotto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0