Igår kväll

Kom just på att jag inte har berättat någonting om igår kväll. Men det kan jag väll ta och göra nu då? Jo, suure! (;

Aja, det var inte så kul igår på discot..=P haha. Men det var inte direkt det vi hade räknat med heller, så vi visste vad som väntade, hehe. Jag och Sanna gick dit för att Atosa och LM ville, och för att ge deras klass lite cash, så (;.
 Det hände en annan grej istället, som jag absolut inte ska gå in i detaljer på, men det började rätt "roligt" och slutade..nja, "bra" ?? aja!

Och jag måste bara tala om att fan va skolan är skarri när det inte är någon som är där!! Asså shiit!! Värre än spökhuset, =P. Vi var kvar på discot (och i skolan!) till typ 11, då alla hade gått. Och asså shit! När man va 'tyst' så var det helt tyst, asså det hördes ingenting och alla korriridorerna va fett skarriga. Haha, vi hade ett litet äventyr i skolan, vilket "no life" =P


image279

image280

Det syns inte så bra, men det står: Kindis och Engis måste komma! (jag är då Kindis och Sanna Engis=p)
Lite kul bara! (:


Kommentarer
Postat av: Sofia

tack desamma :)

2008-05-10 @ 22:14:53
URL: http://fhiiija.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0