Home

Hejsan!

Har kommit hem efter att ha strosat omkring i jakan med Sanna. Ingen av oss ville gå hem till det trista liv som vänta här hemma så vi gick omkring och prova lite kläder, käka glass och gjorde nada. Skönt faktiskt! MEn nu är jag hemma, och är ju faktiskt tvungen, nu när min farmor och farfar är här.. man måste ju ta sitt ansvar =P hehe.

Vi redovisade också våra svenska-författar grejer idag. Jag och en anna kille redovisade om författaren Snorre..jag höll på att garva när jag skulle säga: "vi ska berätta om Snorre Sturlarsson.." haha, men vem skulle inte ha gjort det liksom?? =P


Jag och Sanna var lite aktiva på Stadium..
image337

Från aktiva till onyttiga på BK med lite BKool (;
image338


Sen denna gölliga bild, när man ser den här tänkar man "Atosa!!"

                          image339

Kramar och pussar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0