Hemma

Hej allihopa!

Nu är jag officiellt hemma! Har haft det jätteskojj på Åland, och istället för att babbla så ska jag visa er bilderna. Bara så ni vet, så kommer det bli MÅNGA bilder..

Utanför bussen, gul utsikt
image366

Båten... (;
image367

Ombord på båten och några (not) heta brillor
image368image369

På Åland
image370

Våran (min, Sannas, Atosas, LMs, Amandas & Öznurs) söta lilla stuga
image371

När man hade kul på bryggan sista kvällen
image372

Skojj i dom "smarta killarnas" stuga
image373


Jag komemr lägga ut lite fler bilder, jag lovar. Fast inte just nu..är lite jobbigt och det är jättesegt att ladda upp bara en bild, så det blir inte så mycket. Är iaf skönt (men väldigt tråkigt) att vara hemma. ÄR väldigt trött och ska väll kanske snart ta och sova lite, men inte just nu.. =P

Kommentarer
Postat av: hoda

- awh : )

2008-05-29 @ 17:59:56
URL: http://hm891118.blogg.se/
Postat av: vicky

såna solglas ögon
shit
såna
köpte jag
skit snygga

2008-05-30 @ 22:31:23
URL: http://mjaaouww.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0