En vilodag

God morgon bloggen!

Hur är the läge med er idag? Bara bra, hoppas jag!
Jag är däremot hemma idag. Kände att jag behövde en vilodag eller nåt sånt. Har haft så väldigt ont i halsen och kroppen att det var dags att vila, men imorgon är jag nog tillbaka på planen igen! (;
De kanske beror på att jag typ inte sovit något heller? Who knows!

Kan ändå inte sova hela dagen idag, då min lillebror är ledig från sitt dagis..suck, typ? =P haha. Men min farmor har tittat förbi för att passa honom nu, så det är väll bra.
Byggargubben har börjar bygga också, det bankar och sågas för hela slanten!

NI får iaf ta och ha en riktig superduper dag!!
Kram
/Linnéa

Kommentarer
Postat av: @llis

haha, jaa det är champions league. =)
såg du matchen?

2008-05-22 @ 09:49:13
URL: http://luz.blogg.se
Postat av: @llis

så hejade du på united? jag visste att lag skulle vinna =P

2008-05-22 @ 09:59:38
URL: http://luz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0