Dagen

Hejsan!!

Hur har eran dag varit idag då?? Min har varit jättejättebra!!!  Den började väldigt tröttsamt på träslöjden, men efter ett tag blev det lite mer skojj, när Sepideh "snodde" Jessikas saker och sprang runt som ett dagisbarn =P Jessika blev, ja irriterad?? Och jag och Sepideh bara garva, hhehe..så kan det gå (; Och, daah jag fick inte tillbaka min klocka idag!! Den som är så hotttie! =P Aja, får den väll kanske nästa vecka då (min lärare måste sätta in urverk)

På science (NO) så kollade vi också upp vilket kaloriintag man hade fått i sej den dagen då man skrev upp allt man ätit. Jag åt typ 100 kcl mer än man ska, den dagen..=P hehe massa kakor och sånt kanske?? Men ändå, 100 det är väll ändå inte sååå mycket?

Sen, på franskan börjad jag och LM garva åt typ ett fotbollslag som kallades les coqs (tupparna) men vi tyckte att det lät som någontong annat..haha, och vi har dålig humor så vi tyckte det va askul! (;

Nu sitter jag här hemma och är lite stressad över matteprovet imorrn, kan nästan ingenting!! Därför ska jag snart, allldeles snart plugga...snart..=P

har också lite pics denna dag (:


image259

Lilla Sepideh har ont i magen och typ "vilar" sej.. (:

image260

Sannas söta små skor, och mina..fula?? hehe...

image261

Och så denna asballa bild på allas älskling, solen! Tagen av den bästa, mej såklart.. (;



Kramar!

/Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0