Onsdagens skojj

Hej hej!

Först måste jag bara säga hur otroligt happy jag är över att få blogga igen! Blev skitlessen när jag var tvungen att ta bort förra bloggen...men nu kommer jag köra på! Det lovar jag! haha, =P

Idag har det först och främst varit vanlig skoldag. Har inte hänt så speciellt mkt där, inte. Det som har hänt (som varit intressant) är att det var dans idag :)
Jag, "LM" och "S" (som också går på dansen me mej) var i Jakan och åt både "Chili cheese", "King Wings" och lökringar på BK :) Smarrigt värre!
Sen gick vi runt lite på H&M och provade lite skojjiga kläder. Alltid kul!
Vi flummade också runt lite i omklädningsrummet innan dansen började..Det är ju också kul =P

image11 image12

Puss!

/Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0