Onsdag

Hejhopp bloggen! :)

Idag är jag ledig från skolan! Jippiiie! Men har ändå jobb att göra...Just nu sitter jag på pappas jobb och hjälper till att packa ner olika saker och skriva värsta långa dokument och blabla, bla! (men jag får ju belönig när jag är klar =P) Ändå skönt att få vara ledig.
Är väldigt hungrig..det är plågsamt! =P
Men jag hoppas vi snart ska gå och äta lite mat.
Får väll se hur mycket jag hinner blogga idag. Blir väll isåfall efter dansen, när jag kommer hem. Eller kanske lite mer härifrån pappas work ;)

Ha det bra!

Puss!
/Linnéa G.K

ps: Dom håller på att riva massa byggnader här utanför, så hela datan skakar..jag mår illa av det!!! =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0