Min dag

Hej!

Idan har det varit vanlig skoldag. Vanlig skoldag + snöigt!! Det började ju bra. Jag var liksom "lycklig" i morse, men en skoldag med tråkiga lektioner som tröttar ut en gör liksom att humöret sjunker litegrann.. :/
Men jag såg en viss "S:sson.." ("S" och "LM", ni vet vem jag menar? =P) och det piggade ju upp lite ;)
Läxförhöret på engelska gick finnemang! fick ett HALVT FEL!!! Inte rättvist!! =P Hade också svenska prov, och det kändes som att det gick bra. Så jag är nöjd. 
Sen efter skolan gick jag med "Ö" till Jakan för att hon skulle köpa en present till "A". Det var kul...lite..tröttsamt..också =P haha! Jag var verkligen skittrött. Men hon hittade sin present och då så stack vi hem! :)

Det är väll det enda "roliga" som hänt idag, som jag kommer på just nu!

Kramar!

/Linnéa. G.K

Och juste! Har sagt det förut, men säger det igen! Om en vecka ska vi åka och kolla på valpen!!! =D Yees!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

FRÅGESTUND I BLOGGEN NU! Grilla mig, ge mig något att bita i. Jag är inte den som skäms.

2008-03-17 @ 19:16:15
URL: http://colaburk.blogg.se
Postat av: A

Fin blogg : )

2008-03-17 @ 19:31:14
URL: http://femvanner.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0