God morgon

God morgon allihopa!
Hoppas ni har sovit gott.
Jag sov inte speciellt bra. Mitt i natten, alltså 00.00 ringde min klockradio!!! Skääri! Jag fattade först inte vad det var och trodde typ att jag drömde, hihi. Men tillslut fattade jag att det var på riktigt och gick upp och stänge av det. Lite läskigt ju! Men det var typ min lillebror som råkat trycka på någon knapp (hoppas jag!) =P
Idag har vi sunshine igen, då. Soligt och massa snö på marken..det stämmer inte!!
Ska tappa lite hår idag (alltså klippa mej =P). Jag funderar på om jag ska klippa lugg. Vill liksom prova någonting nytt. Och sen hinner ju luggen växa och bli snelugg till sommaren. Ja, vi får se hur det blir.

Lägger iaf upp lite bilder på min klippning när jag har klippt mej =P. Ska också köpa lite koppel och sånt till lilla vovven, :) Man måste ju förbereda sej i tid!! =P Vi har faktiskt köpt ungefär 350 bajspåsar, haha!

Kram

/Linnéa G.K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0