Fredag

Hej bloggen!

Allt bra med er?
Jag mår perfekt! För det är fredag idag och imorrn är det lördag och det betyder att man kan sova lääänge!
Idag trodde jag att det skulle bli den pinsammaste dagen i hela min skolgångs historia! Min mamma (hon är en av föräldrarna i en kommité som samlar pengar till våran Ålandsresa i maj =P) skulle komma till skolan och prata med hela klassen om hur vi ska få ihop pengar. (!). Och det gjorde hon också! Men som tur var kom min kompis "J"s mamma också (räddning!) och det var inte alls så farligt som jag tänkt mej. Jag överreagerade bara, hihi. Dom var där i max 10 minuter, så det var inte så farligt! haha. Och min mammaär ju cool som hjälper oss att få in pengar, så, haha =P

Sen har vi fått våra omdömmen...Jag är faktiskt rätt nöjd :) Jag har "improvat" (förbättrat mej) med det jag skulle förbättra och det känns ju bra! :) 

Ha det bra så länge!

Kram!

/Linnéa 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0