Baaring..

Vad är ditt namn? Linnéa Gabriella "K"
Vilken kroppsdel är du mest stolt över? Mina ben, tror jag =P
Vilken är din favoritrestaurang? Alla som har något med hamburgare, pizza eller blåbärspaj (med blåbärspaj syftar jag mest på McDonalds=P)
Vad är ditt självförsvar om du blir attakerad? Oj, har aldrig blivigt det..men sparkas och kanske bitas..och spottas..hihi
Vad shoppar du helst? Toppar
Något som gör dej glad? Att skratta? Och mina vänner såklart! :)
Varför började du blogga? Verkade skojj. Kollade in andras bloggar innan :)
Vad är det bästa som hänt idag? Köpte två snygga toppar :)
Vad var det senaste du åt? Glass med kolasås och strössel!
Vad är det knäppaste du drömt? Att jag och min familj bodde i svamphus och blev attakerade av typ smurfar..(den enda knäppa jag kmr på just nu..)
Vilket är ditt favoritspråk? vet inte..latin? haha, det låter så sjukt! =P
En dålig vana? asså jag biter inte riktigt på naglarna, jah typ "drar" bort..haha låter lite äckligt, men vet inte hur jag ska förklara.. =P
Vilken risifrutti smak tycker du är godast? Den med hallon sylt! =D
När fick du skrattanfall senast? Idag, haha får typ det varje dag :)
Bästa skämt du hört? "En tjej går och provar 'Homer' kallingar. En annan tjej säger 'kom ut och visa när du är klar!' Den första tjejen säger 'Nej, det blir ju lite 'Bart'...Och då ska du säga, 'Nej, det där är ju 'Homer'! HAHA, detta är ju ett sannt skämt..=P haha. Det är av min kompis "S" och hände när vi var och shoppade =P
Vad säger du just nu!? ähm..ingenting..=P
Hur brukar du säga "slut"? Slut? haha..

Kopiera och gör denna lisa du också! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0