Nu är det slut..

Hej bloggen!

Först måste jag säga allt som gör mej glad; det är SOMMARLOV!!! Nu kan man sova hela dagen lång om man vill, göra vad man vill (nästan) hänga med kompisar och bara chilla hela dagen!! =D Det som nu gör mej lite, vad ska man säga "deppig" är att nu är 7an slut.. nästa år är det 8an, med nya klasser, nya lärare och det mest skrämmande, Betyg! Som Atosa sa, "nästa år ska vi börja bygga vår framtid.." och det låt jävligt skarrigt..
Men man får ta och vila upp sej hela sommaren och ge allt sen! (:

Avslutningen var rätt roligt. Vi hade diplom utdelningar (jag fick tyvärr inget, fast jag såklart är värd det..=P) och lite uppträdanden. Några lärare och rektorn rappade..hhaha..
Sen så belv det en shoppingtur och lunch i jakan. Det blir det alltid! (:

Lite het mat, eller allt är uppätet..=P


En liten fika


Atosa stylade oss lite, här är min style (:
 


Namen, vad händer här??


Lite skojj från min eftermiddag, då. Och jag måste säga att det känns rätt skumt att ha slutat skolan. Det känns inte så.. kanske är det för att vädret inte har varit så jättebra, who knows liksom?

Kommentarer
Postat av: frida

De där händer skämtet är så klockrent :D

2008-06-12 @ 16:10:27
URL: http://friidalarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0