Måndag

Gutentag!

Ännu en dag som kommer bli varm och solig. Det är ju jättebra!! (; Har inte sovit många timmar, eftersom typ hela min familj har svårt att vara tysta..haha =P jag fick väldigt mycekt damp, som jag ofta kan få..Men nu ska vi vara glada! För idag är det den sista riktiga skoldagen på hela terminen!! =D För sen imorrn, på onsdag och torsdag har vi choice och det är bara lite roliga saker och sen är vi ju lediga på fredag. Man måste erkänna att allting går väldigt fort, nästan lite för fort ibland.. (:

Sen efter skolan SKA jag till jakan och köpa ett svart nagellack till på fredag då jag ska vara Bill. Ni undrar säkert vad jag snackar om, men på fredag har Emma fest och man ska vara en känd person. Så jag coh Sanna ska vara Kaulitz-tvillingarna (;

Ha en underbar dag! (:
Kram
/Linnéa

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, skönt med sommarlov snart!
Hoppas du får en bra dag i solen och att festen blir lyckad på fredag! :)

2008-06-02 @ 10:31:38
URL: http://miccchaela.blogg.se
Postat av: Klara

Hittade en sådär fin, men en jättefin kjol! Hoppas du får ett härligt sommarlov =)

2008-06-02 @ 17:57:09
URL: http://klarawickstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0