TH-Trippen

Hellu!!
Tänkte ta och berätta lite om denna underbara TH-tripp som jag kommer göra.. :)
Imorgon åker jag och min lilla kompis Sanna till Genéve. Måste gå upp vid ungefär 5 imorrn...men vad gör de?? (;
Sen när vi kommit fram så är det raka vägen till hotellet och fixa oss, och sen bär det av till arenan för att köa i typ ett dygn.. :)
Och vi är ju faktiskt "bara" 14 år, så vi fick inte åka själva så min pappa hänger med oss..hihi.. Men vi kommer ju såklart få eget rum på hotellet och gå på konserten själva :)

Det kommer bli helt underbart!!! Och snart har jag faktiskt planerat att börja gå och lägga mej :)

   

Många kramar och Pussar!!!

kan inte fatta att om 2 dagar kommer jag få se dom här killarna live.. :') <3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0