Torsdag

Guten morgen!

Hur är det med er idag? Bra hoppas jag! Jag mår bra, men är trött, trött trööött! Men tummen upp för sista skoldagen idag! Jullov nu i 3 veckor, helt underbart! Och ni får hålla tummarna för mej att mina betyg blir bra också...sheiss, tänk om jag failar i typ science..? Det tror jag inte, för provet gick faktistk utmärkt...hehe...om ni bara visste ;)
Iaf, der letzte tag i skolan året 2008!

Glöm inte att öppna 18:e luckan i chokladkalenderna nu! (;
Ha en bra dag!

Pussar! <3

Kommentarer
Postat av: klara

ja det är så sjukt att man kan få upp ögonen för ett band på det sättet! när jag började lyssna på TH sommaren - 07 så hade jag inte heller någon aning om hur stora dom skulle bli för mig! men jag är så SJUKT glad för att jag hittade deras musik, fy satan vad livet hade varit tråkigt utan th! xD man kan inte annat än att älska de små pojkarna :D <3

2008-12-18 @ 16:00:10
URL: http://jagochklara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0