2008

Det är bara en dag kvar på år 2008!!!! Ett helt jäkla år har fanimej gått...vad har hänt? Låt oss säga såhär, det första halvåret va väll normalt. Inget speciellt alls.
Men det andra halvåret började det hända grejer! Genéve, träffat massa nya underbara människor, upptäckt en ny sida av mej själv. Jag har verkligen förändrats måste jag säga. Det vet både jag och mina kompisar. Tänkt i början av året vilka tntar vi var, vad vi inte "vågade" göra, allt som vi va "emot". Nu gör vi dessa saker nästan varje gång vi träffas. Okej misstolka inget, men jag vill inte skriva ut saker i bloggen eftersom jag har släktingar och annat som läser.

En liten sammanfattning av mitt år:

 I början av året blev jag kär i det bästa band som någonsin hänt mej, Tokio Hotel. Dom kommer stanna med mej lång tid framåt, det vet jag. Har aldrig blivigt så positivt besatt av några förut. Dom är helt otroliga! <3

 Senare detta år, juli fick jag chansen att se TH live, bästa dagen i mitt liv!!!! Gud asså, glömmer den aldrig! <3

 Har träffat helt underbara personer! Fått många nya vänner. Linnéa t.ex, vi har verkligen blivigt nära vänner. Vi och vår sjuka "schwanz" humor, hehe... ;)

 Och såklart har jag bara blivigt ännu bättre vänner med mina gamla vänner! Ni är ju alles fur mich! Sanna!!! Atosa!!! LM!!! <333

 Min kusin, James flyttade hit i september!

 Två av mina vänner flyttade utomlands...LM och Sepideh. Saknar er tjejer, men längtar tills ni kommer i sommar!!! <33

 Min relation till "M" har verkligen blivigt sämre...

Ja, det var lite av mitt år. Har som sagt inte hänt jättemycket, och vissa saker behåller man hemliga ;). Jag väntar ju på ett 2009 här!!! :D

           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0