segt

Jag håller för tillfället på och laddar upp Johan Palms "reklam" uppträdande med "Johnny rocker" från i fredags. Tänkte att ni kanske ville höra min underbart vackra stämma som inte går att undvika när man tittar på klippet...pinsamt, men det är ju kul! Tjejerna framför oss kollade lite snett, som typ alla gjorde hela kvällen. Men vet ni, vi njöt ! Njöt av att få allas uppmärksamhet när vi gick runt med våra "Johan P" band i pannan. Även om det inte direkt va positiv uppmärksamhet, så var det jäkligt kul! Vi log bara tillbaka mot alla som kallade oss "fjortisar" och ba; "whata fack bryr vi oss". Vi är så balla små flickor! ;D

Iaf, nu ska jag ladda upp för massa underbara TH-klipp! Känner för att få mej ett riktigt garv! Och jag lovar, det får man! ;)


                           mohaha! XD der letzte tag in genf! <3

förresten så har jag en fråga till mej själv; vad har rubriken "segt" att göra med inlägget...? Fan vet jag...men men

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0