school's out!

Haha, härlig rubrik, inte sant? ;)

Nu ska det blir så himla trevlig med ett långt utvilande jullov!  Med en liten julafton och paket också, hehe. Vi slutade vid 11 idag och efter det gick jag och Linnéa runt i jakan centrum i, haha 7 timmar! Och vi gjorde..ja, egentligen ingenting..hehe. Satte typ rekord i provrums-tid. Vi var nämligen inne på provrummen på "gina Tricot" i 50 minuter..lata jävlar vi är, men vi orkade inte gå därifrån, hehe. Och sen har vi gjort världens upptäckt! Men det är verkligen en big secret!
Och jag köpte även mina älskade pumps! Fast dåliga nyheter, jag köpte inte mina efterlängtade favoriter...min storlek var slut! Fatta om det var depressing, men jag köpte ett par andra istället. Samma pris, så. 

Hott in haaat ;D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0