Måndag

Hej bloggen!

Har precis kommit hem från den sista riktiga skoldagen. Det känns haleluja! Men den feelinge har nu snabbt försvunnit när jag kollade i brevlådan och inte hittade min DVD där!!!!! Asså CDON, jag hatar er! Tänker aldrig beställa något från er igen..jag kanske överreagerar lite, men de sa faktiskt att man skulle få den på realese (stavas det så?) dagen. Och har jag det eller?? Har jag någon TH-TV DVD här framför mej? Nej det har jag inte!! Och det gör mej faktiskt lite pissed of! Jag som hade den i tankarna när jag studsade upp imorse, det var den som gjorde min dag idag..men nääe...

Kram!

Kommentarer
Postat av: klara

jag hittade inte heller min DVD i brevlådan! vad fan?!

2008-12-08 @ 16:29:43
URL: http://jagochklara.blogg.se/
Postat av: Hanna

Word på hela inlägget, förutom att jga beställde från ginza,

2008-12-08 @ 17:55:22
URL: http://hannats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0