Livet leker

fulaste rubriken, men det gör det! Jag känner mej faktiskt riktigt riktigt glad! Vet inte om det beror på att jag har fått min DVD, snart är jullov, älskar mina kompisar, asså jag vet inte. Men det är iaf helt underbart! Jag mår prima, prima biffar och jag diggar det läget! Har precis fått biljetterna
till Idol också, ska bli så f-igt kul!!! F-ordet kan man använda i båda bra och dåliga lägen vet ni ;) hehe.
Och ska jag nu förstöra detta underbara snack med att börja prata om något så dödande som NO? Nää, hörrni jag tror inte jag ska göra det. Och that's it, inge bajsigt snack nu! För nu ska jag typ äta, jävla tjockis jag är! Glada tankar!!!



Huggar!!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Idol Idol Idol Fredag Fredag Fredag Träffa Träffa Träffa Linnéa Linnéa Linnéa :D

2008-12-10 @ 20:31:46
URL: http://hannats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0