Juste!

Juste, Tossi gumman! Jag skulle ju ringa lilla Atosa när jag kom hem! :) Och ja, jag är ju hemma nu så...

Sen ikväll blir det att kolla på en snuskig film, "Gladiator" blä! Det är ju fan bara massa blod och avhackade folk om man ska sammanfatta hela storyn ;)

Men nu, ringa Atosa!

och från ingenstans, mitt hår har verkligen växt!!! Kolla vad kort det var för några månader sen! Okej, typ 6 månader...okej, jo, det är nog normalt att det växer...hehe...Men kolla väggen då! Liite TH-posters! På den biten har det också blivigt lite ökning ;) hehe



men nuuu, på riktigt ska jag ringa Atosa!

Puss! <3

Kommentarer
Postat av: Leonita & Egzona

Sv:Haha, fan vad gullig du är!

Nej, Linnea är fint & det är inte tråkigt. ;D

Vi tycker om ditt namn!

2008-12-26 @ 20:53:34
URL: http://leonitaegzona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0