Jag har varit duktig

Ja, det har jag!!

jag har läst massa NO och städat hela mitt lilla rum. I'm proud! Men jag fattar fortfarande inte mkt av den förbaskade NOn. HATA NO!!!! Men det kommer nog att lösa sej tills fredag. Det är iaf vad jag hoppas.
Sen tror jag att det är den sista riktigt officiella skoldagen imorrn! Jää! På fredag har vi ju typ Lucia och sånt och dom sista tre dagarna veckan därpå är det "Choice" och jag och Atosa ska baka, vi kommer äga!! Och imorrn är det den 8 december!!! Vad händer imorrn??? Caught on camera kommer ut i schweden! Hoppas verkligen jag får min imorrn, det skulle verkligen vara toppen! Men den komemr iaf i veckan, helt säkert! ;)



uuh, värsta pussmunnen där ;) blä, ser äcklig ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0