hemma igen

hejsan!

Är nu hemma ifrån Kista. Köpte ett par otroligt snygga jeans för endast, håll ihatten 200 svenska riksdaler! Snacka om att jag är lite lycklig! Shoppade även en liten tröja, jättesnygg, 50 spänn. REA in my heart säger jag bara!
Vi såg ju även "Twilight". Helt otrolig film! Måste hålla med alla andra som sett den, den är verkligen bra! Trodde inte att jag skulle tycka det, men jo. Riktigt värd att se!
Känner mej nästan tvungen att börja läsa någon bok, och jag som inte direkt är ett stort fan av att läsa böcker...men alla har ju sagt att boken är bra, typ bättre, så man känner att kanske kanske...

Hihi, jag och Atosa fick även lite Mexikanskt godis av Sanna. Har just smakat det, och "pandorna" var goda men pulvret och "bönorna" smakade...ehm...speciellt...:P


lite Mexikanska prylar ;) Sanna din Bertil! <3

Kommentarer
Postat av: Leonita & Egzona

Leonita:Tack så mycket!<3<3 & ja det är det verkligen.:/

2008-12-28 @ 00:13:04
URL: http://leonitaegzona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0