Fredag

God morgon!

Är utvilad, iaf lite. Har drömt en så jäkla läskig dröm..oooh!! Jag var i Tyskland med "någon", vet inte vem denna person var riktigt. Och så hittade vi typ THs lägenhet och det var fullt med folk utanför som kastade hinkar (?) på varandra. Vi fick också några hinkar på oss, hehe. Och sen så var det tydligen så att Gustav hade blivigt typ sövd, det låter lite skumt jag vet. Och jag började gråta jättemkt i drömmen och sen såg vi Tom sitta vid ett bord och han grät också! Det var så hemskt!! ååhh....Och sen så vaknade jag typ...skum dröm...

Iaf, ska städa mitt rum igen. Det blir stökigt efter typ en dag.

Kramar på er!


Kommentarer
Postat av: klara

haha nämen tackar :D <3 ohh ja!! för alltid!! <3<3<3

2008-12-19 @ 15:02:07
URL: http://jagochklara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0