Torsdag

God morgon...

jag är riktigt sjuk..ush va jobbigt!!!
Så, jag är alltså hemma ifrån skolan idag som man kanske kan fatta.
Kommer iaf ha väldigt mkt tid att rösta på TH i både VMA's och EMA's, och det är iaf en positiv grej! :D
Och igår va de ju konserten i Dallas, och jag låg och lyssnade på TH till typ halv elva, sen somna jag typ..:P hehe. Va lite depressed...men men...:(
Och idag är det slutet på deras USA turné!! Houston idag, och sen är den slut.. :'( 3 veckor sen den började i New Jersey..och nu är det liksom bara slut..eller det är 1 konsert kvar! :D

Och ey allihopa! Det är TORSDAG som betyder....?? Ett nyt avsnitt av TH-TV!!!! Jiiiiiiiii!!!

Kramar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0