Torsdag

God morgon!!

Vaknade idag igen av ljud..av min familj...buhuhuhuhu!!!! :'(
Jag vill ha ett rum snart!! Men nu ska jag ta och hålla min trut och sluta weina över det!!

En liten rolig sak att ta upp nu på morgonen är att jag har börjat med lite Deutchland-språk!! haha, alltså tyska..det går väll lite sådär! ;) hihi..

Och nu så är det ju torsdag..och det betyder, ett nytt avsnitt av TH-TV!! :D jeeeeyyyj!!

så kramar och pussar!


          
                                            Gustav, Georg, Tom und  Bill <3333

Kommentarer
Postat av: Klara

haha deutsche ist viel spass! Was kannst du sagen? :D

2008-08-07 @ 16:30:31
URL: http://jagochklara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0