Tisdag

God morgon!!

Mår ni bra?? Jag mår väll helt OK, men kunde ha mått lite bättre liksom..Va typ vaken hela natten igår och tänkte på TH och att dom va i Denver igår och hade konsert..att jag kanske skulle ha varit där. För det va antingen Denver eller Dallas som det va planerat att jag skulle på..imorrn är det Dallas..då komemr jag också vara vaken hela natten...

Men men.. :(
Idag är det ju tisdag, och jag har en liten gissning på att det kommer vara jobbigt!!! NO i en och en halv timme!!!!! Hur ska man palla de liksom!!?? Sen hemkunskap...franska, lunch...skitlångt innan lunch!! :(

Men nu måste jag slänga iväg några röster på TH!!

Kramar!

Kommentarer
Postat av: Klara

ja det kan kan jag tänka mig :) haha i mina med! :D

2008-08-26 @ 14:50:44
URL: http://jagochklara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0