Söndag

God morgon!

Allt bra emd er?? Jag mår bara bra! Har faktiskt fått sova ut idag!! För jag har ett eget rum nu!! jiie!

Igår så blev det NRJ med Sanna och LM. Va inte så jättekul i kungsan, så vi drog till Donken och käka paj. Skitgott :) Men varmt..jättevarmt...min tunga känns fortfarande bränd! haha..

Sitter just nu och kolalr på "Fab 5", ett mkt intressant program måste jag väll ta och säga!! hehe..

Och idag, så tror jag minsann att jag ska sätta upp några av mina TH-posters i mitt run!! Äntligen!!! Det komemr bli så himla snyggt, I promisse! ;)

HUGGISAR!!!

Kommentarer
Postat av: Klara

haha jag vet, jag vill se dom stå därframme och hålla ett tacktal! :D

2008-08-31 @ 11:24:18
URL: http://jagochklara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0